Isnin, 15 Februari 2016
5:28 PTG

Hi kawan-kawan! I'm back with another product review dan kali ini Zara nak review tentang Silkygirl Magic BB All-In-One Powder Foundation dengan SPF35 / PA+++, produk yang menjadi kegilaan kanak-kanak perempuan pada masa kini. Zara paling tertarik pada Magic BB ini kerana ianya mempunyai SPF yang mampu melindungi kulit dari matahari.
Selain daripada bahan-bahan seperti Vitamin E yang membantu menghidrat kulit daripada radikal bebas, formula baru ini ditambah dengan silika, yang berfungsi menyerap sebum berlebihan dan dapat tahan lebih lama tanpa perlu dipakai berulang-kali. Ianya juga mengandungi bahan-bahan seperti mentega liar mangga & ekstrak bunga celendula, sakura & ekstrak daun mulberi yang berfungsi untuk melembapkan, melembutkan, melicinkan dan mencerahkan kulit.
Ia dirumus khas untuk kulit Asia dan didatangkan dengan 4 different shades- 01 Ivory , 02 Natural , 03 Medium , dan 04 Rose Beige.
Formulasi 6 Tanpa :
 - Tanpa minyak
- Tanpa kilauan
  - Tanpa pewangi
 - Tanpa paraben
  - Tanpa touch-up
                    - Tanpa ujian ke atas haiwan
   Semua Dalam Satu :
>  Melembapkan kulit  > Mencerahkan tona kulit  > Kekal lama >  Melitupi cela > Mengurangkan penampilan garisan halus & kedutan > Menyeragamkan kulit > Melega & melicinkan kulit > Kemasan semulajadi & matte > SPF 35 / PA+++ > Mengandungi bahan tidak komegenik > Tanpa pewangi > Dirumus khas kulit Asia




Label:





cbox
blog archive
My Online Diaries