Khamis, 7 Januari 2016
9:45 PTG
                                   




                                          GEL FOR ACNE AND DARK MARKS




Zara paling suka Hiruscar Post Acne  ni sebab zara punya skin jenis yang jerawat berparut, Kalau tak guna Hiruscar Post Acne memang bertompok-tompok lah muka zaa jawabnya. Nak hilangkan parut memang kena banyak bersabar, parut bukan senang nak hilang paling lama makan masa 4 minggu camtu haaa.



Bagi zara Hiruscar Post Acne ni memang best sangat berkesan pada skin zara, boleh lihat bila parut kat muka dah makin pudar dan hilang.Zara guna Hiruscar Post Acne ni 2-3 kali sehari pada waktu pagi, petang dan malam sebelum tidur.Hanya pakai pada tempat parut acne, tak perlu apply seluruh muka tau. Perlu ingat tangan selalu kena basuh sebelum dan selepas guna, tangan kena selalu bersih.




Tak boleh di pakai pada tempat luka dan jangan bagi kena mata. Jauhkan dari kanak-kanak. Hanya untuk penggunaan luaran sahaja. Dekat Watsons atau Guardian ada jual, harga nya dalam RM50.00, Zara dah dua kali beli Hiruscar Post Acne, dan sangat berpuas hati. Kalau yang jenis takleh sabar, baik jangan beli sebab parut jerawat bukan boleh hilang dalam satu hari. Awak kena banyak bersabar dan bertenang. hehehe.

Label:





cbox
blog archive
My Online Diaries